Reviewed by Maria K.
Verified Buyer
I don't recommend this product
Item is faulty
The lamp shade does not stay up as depicted in the photo, it is heavy and sags. I would like to arrange for this item to be refunded
Loading...
Was this helpful?
The Lighting Outlet NZ
Dear Maria, Thank you for bringing this to our attention. We apologise for any inconvenience caused by the faulty lamp shade you received. To start the return process and arrange for a refund, please visit our website at https://thelightingoutlet.com.au/pages/returns. This link will guide you through the necessary steps to get a replacement. We appreciate your feedback and hope to make things right for you soon. Please don't hesitate to reach out to us if you have any further questions or concerns. Best regards, The Lighting Outlet